Komentář: Ladislav Hrbáček k Black Friday 2023
„Ze svátku Black Friday se za posledních 10 let stal nejdůležitější den pro většinu e-commerce. Je to zároveň den, kdy prodejci odešlou největší počet e-mailů. Naše data z platformy Leadhub ukazují, že v tento den odejde až 4x více e-mailů než je denní průměr. Jen přes Leadhub letos na Black Friday šlo přes 6 milionů e-mailů,“ říká Ladislav Hrbáček, zakladatel českého startupu Leadhub, který se specializuje na automatizaci marketingu a personalizace zpráv pro zákazníky, a dodává: „Spotřebitelé tlačí na cenu a e-commerce trh stagnuje. Pro e-shopaře není dobrá doba, tržby z Black Friday jsou pro ně PROTO zásadní.”
O Leadhubu:
Leadhub je český startup založený v roce 2015, který se specializuje na automatizaci marketingu a personalizaci zpráv pro zákazníky. Jeho unikátní technologie umožňuje e-shopům lépe porozumět chování svých zákazníků, maximalizovat pravděpodobnost nákupu a minimalizovat otravnost sdělení.
Pitomá pauza Carrie a Aidana a chcete Mirandu domů? Nový Sex ve městě And Just Like That PODCAST 3
V současnosti má Leadhub ve svém portfoliu tisíce českých a zahraničních e-shopů s celkovým obratem přes 15 miliard Kč. České e-shopy, kterým Leadhub pomáhá automatizovat marketing, zpracovaly v roce 2022 cca 7,9 milionu objednávek, které představovaly 6 % podíl na celkovém obratu české e-commerce.
Fenek^^ – tech PR agency